Košarica

 

0

Košarica je prazna.

 
 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine oblak-com.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino oblak-com.si upravlja podjetje OBLAK GROUP d.o.o.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Postopek nakupa

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na voljo imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono Dodaj v košarico.

Koraki procesa nakupa:

  1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite tipko ENTER.
  2. Izpolnite obvezne podatke v obrazcu s podatki o plačilu, načinih dostave in vnesite vaše podatke.
  3. Prijava na e- novice: Če želite, se sočasno z oddajo naročila lahko prijavite tudi na prejemanje e-novic s področja delovanja podjetja – v tem primeru s kljukico označite okence »Prijavi me na e-obveščanje«.
    Sprejem splošnih pogojev poslovanja: kupec se seznani s splošnimi pogoji poslovanja ter v okencu označi, da je z njimi seznanjen in da jih sprejema.
    Še enkrat preglejte podatke naročila in če so pravilni, naročilo potrdite s klikom na gumb »Naroči«.
  4. Nakup je potrjen. Vse informacije o naročilu prejmete na vaš e-mail naslov. Preverite tudi Junk Mail. Če potrditvenega sporočila niste prejeli, nas pokličite na 01 620 7 555.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu, za stroške dostave veljajo cene po ceniku Pošte Slovenije.
  • PO PREDRAČUNU: Stranka lahko sama izbere način plačila. Spletna trgovina vam avtomatsko pošlje UPN obrazec na vaš email naslov, zvsemi potrebnimi podatki za plačilo. Vedno preverite tudi nezaželeno pošto. 
  • S KREDITNO KARTICO: možnost plačila z MasterCard® in Maestro® karticama. Vtipakajte zahtevane podatke in plačilo bo avtomatsko sprovedeno.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

Akcije-popusti
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Popust NI MOGOČ pri blagovni znamki VALMONT in CASUALPLAY, zaradi globalne politike poslovanja po vsem svetu. 

Kuponi s popustom in promocijske kode
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (na letakih, na družbenih omrežjih ...). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica. Popust NI MOGOČ pri blagovni znamki VALMONT in CASUALPLAY, zaradi globalne politike poslovanja po vsem svetu. 

Zasebnost in zaščita podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.

Spletna trgovina oblak-com.si bo navedene osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom. V kolikor ste se prijavili na e-obveščanje boste preko elektronske pošte, boste občasno prejemali e-novičke povezane z aktualnimi novostmi in akcijami povezanimi s spletno trgovino Kozmetika Oblak. Vedno se lahko od njih tudi odjavite, s klikom na povezavo "odjavi se iz seznama prejemnikov".

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Oblak group d.o.o. obdeluje vaše osebne podatke na podlagi točke b  6. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov. Vaše osebne podatke obdelujemo vse do trajanja pogodbe in skladno z zakonskimi roki za hrambo dokumentov.

Upravljalec vaših osebnih podatkov je interni oddelek družbe Oblak group d.o.o., skladno s 13. členom

Za vse podatke, ki nam jih zaupate s  privolitvijo, imate pravico do:

  • Popravka kateregakoli vašega podatka,
  • Izbrisa (pravica do pozabe),
  • Prenosljivosti podatkov,
  • Dostopa do podatkov,
  • Omejitve obdelave,
  • Ugovora,
  • Vložitve pritožbe pri nadzornem organu.

Vse navedene zahteve lahko pošljete na e-poštni naslov info@oblak.si

Oblak group d.o.o. ne sprejema avtomatiziranih odločitev v smislu 22. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter ne oblikuje profilov. 

Kartica zvestobe:  
S svojo privolitvijo in podpisom na kartico zvestobe potrjujem, da lahko podjetje Oblak group d.o.o., navedene podatke shrani in uporablja v namene prodaje izdelkov in me v zvezi z VIP kartico obvešča o ugodnostih in novostih v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št.86-3836/2004 s spremembami in dopolnitvami). 

VIP kartice Valmont se hrani na prodajnem mestu, ki je označena zgolj z identifikacijsko številko. 
Veljavna je samo, če so priloženi računi.
Darila se sezonsko spreminjajo. Informacije lahko dobite pri prodajnem osebju, kjer je prisotna blagovna znamka ali na kozmetika@oblak.si.

REN kartica zvestobe je veljavna le ob predložitvi računov, ki izkazujejo zahtevano število nakupov. Darila se sezonsko spreminjajo. Izpolnjeno kartico pošljite na naslov: Oblak group d.o.o., Tržaška c. 1a, 1370 Logatec. V roku 8 dni vam bomo poslali vaše darilo REN na vaš naslov. 

Naročanje preko spleta

Zavrnitev naročila
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

Obdelava naročila
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja.

Odstop od naročila
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov: OBLAK GROUP d.o.o., Tržaška cesta 1 a, 1370 Logatec, s pripisom Spletna prodaja.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

Količine
Dovoljen je nakup le količin za lastno domačo uporabo ne pa tudi za potrebe nadaljnje prodaje. Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe količin naročila oziroma o tem vedno predhodno obvesti potrošnika.

Dostava

Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago načeloma prejmete v 24 urah. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.

Blago pošiljamo prek podjetja DPD d.o.o.. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o.. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 €. Pri nakupu nad 50 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna DPD d.o.o.. Ta dodatni strošek vam DPD d.o.o. obračuna naknadno in ni zaveden na računu.

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.

Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na elektronski naslov kozmetika@oblak.si.

Podjetje OBLAK GROUP d.o.o. krije stroške poštnine v primeru nakupa nad 50 € samo v Republiki Sloveniji. V pirmeru ponovnega pošiljanja istega paketa, spletna trgovina oblak-com.si, NE KRIJE stroškov dostave.

V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam DPD d.o.o. v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ali pa vas pokliče na vašo kontaktno številko. V primeru, da blaga ne želite prevzeti, si spletna trgovina oblak-com.si pridržuje pravico, da vam zaračuna manipulativne stroške v višini 20€.

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru kakršnih koli reklamacij, kupec krije povratni strošek poštnine.

Količinska reklamacija
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti podjetje OBLAK GROUP d.o.o. na elektronski naslov kozmetika@oblak.si z točno obrazložitvijo razloga reklamacije oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

Napačno blago
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o napačni vsebini paketa obvestiti podjetje OBLAK GROUP d.o.o. na elektronski naslov kozmetika@oblak.si z obrazložitvijo. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina oblak-com.si kupca v najkrajšem možnem času pozove, da napačno blago vrne na naslov podjetja OBLAK GROUP d.o.o. Takoj po prejemu napačnega izdelka na naš naslov, bo podjetje OBLAK GROUP d.o.o. kupcu izdelek odposlalo oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

Reklamacija fizično poškodovanih izdelkov

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti DPD d.o.o. in spletno trgovino oblak-com.si na elektronski naslov kozmetika@oblak.si z obrazložitivijo poškodbe. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina oblak-com.si kupca v najkrajšem možnem času pozove, da poškodovano blago vrne na naslov podjetja OBLAK GROUP d.o.o. Takoj po prejemu poškodovanega izdelka na naš naslov, bo podjetje OBLAK GROUP d.o.o. kupcu izdelek odposlalo oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

Reklamacija sklicujoč na stvarne oziroma prikrite napake

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova kozmetika@oblak.si ali po telefonu z dano obrazložitvijo, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Izdelek z napako skupaj z obrazložitvijo vrnite na naslov podjetja OBLAK GROUP d.o.o. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR. Podjetje OBLAK GROUP d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži.

Intelektualna lastnina

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebni za njihovo normalno rabo ali promet oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu Oblak group d.o.o., Tržaška cesta 1 a, v Logatcu pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

POZOR! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.

Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ.

Podatki o podjetju

OBLAK GROUP d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 LOGATEC
Tel: 01 620 7 555
Mail: kozmetika@oblak.si
IBAN: SI56 3000 0000 5875 811 (Sberbank d.d.)
BIC: SABRSI2X
Matična številka: 5320666
ID za DDV: 35330872

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.