Košarica

 

Št. produktov: 0

 
 

 Brezplačna dostava ob nakupu nad 50 EUR!

 
 
 

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji Spletne trgovine oblak-com.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S spletno trgovino oblak-com.si upravlja podjetje OBLAK GROUP d.o.o.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

POSTOPEK NAKUPA

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na voljo imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono Dodaj v košarico.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

  1. KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite tipko ENTER.
  2. Izpolnite obvezne podatke v obrazcu s podatki o plačilu, načinih dostave in vnesite vaše podatke. Kliknete gumb NAROČI.
  3. Nakup je potrjen. Vse informacije o naročilu prejmete na vaš e-mail naslov. Preverite tudi Junk Mail. Če potrditvenega sporočila niste prejeli, nas pokličite na 01 620 7 555.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu, za stroške dostave veljajo cene po ceniku Pošte Slovenije.
  • PO PREDRAČUNU: Stranka lahko sama izbere način plačila. V primeru, da je naročilo vredno več kot 200 eur, prodajalec kupcu avtomatsko pošlje predračun.

CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Popust NI MOGOČ pri blagovni znamki VALMONT in CASUALPLAY, zaradi globalne politike poslovanja po vsem svetu. 

KUPONI S POPUSTOM IN PROMOCIJSKE KODE
Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (na letakih, na družbenih omrežjih ...). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica. Popust NI MOGOČ pri blagovni znamki VALMONT in CASUALPLAY, zaradi globalne politike poslovanja po vsem svetu. 

ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
Spletna trgovina oblak-com.si bo navedene osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 Oblak group d.o.o. obdeluje vaše osebne podatke na podlagi točke b  6. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov. Vaše osebne podatke obdelujemo vse do trajanja pogodbe in skladno z zakonskimi roki za hrambo dokumentov.

Upravljalec vaših osebnih podatkov je interni oddelek družbe Oblak group d.o.o., skladno s 13. členom

Za vse podatke, ki nam jih zaupate s  privolitvijo, imate pravico do:

  • Popravka kateregakoli vašega podatka,
  • Izbrisa (pravica do pozabe),
  • Prenosljivosti podatkov,
  • Dostopa do podatkov,
  • Omejitve obdelave,
  • Ugovora,
  • Vložitve pritožbe pri nadzornem organu.

Vse navedene zahteve lahko pošljete na e-poštni naslov info@oblak.si

Oblak group d.o.o. ne sprejema avtomatiziranih odločitev v smislu 22. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter ne oblikuje profilov.    

NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja.

ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so kozmetični izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih in zdravstvenih razlogov kupec ne more vrniti oziroma zamenjati.
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.
Kupec mora blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu na naslov: OBLAK GROUP d.o.o., Tržaška cesta 1 a, 1370 Logatec, s pripisom Spletna prodaja.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Ponudnik vrne celotno kupnino zmanjšano za manipulacijske stroške (poštnina in bančna transakcija) takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR-kupca.

KOLIČINE
Dovoljen je nakup le količin za lastno domačo uporabo ne pa tudi za potrebe nadaljnje prodaje. Akcije in prodajna ponudba je namenjena končnemu potrošniku in velja za običajne količine gospodinjskega nakupa iz zalog prodajnega prostora. Ob količinah, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe količin naročila oziroma o tem vedno predhodno obvesti potrošnika.

DOSTAVA

Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan, tako da blago načeloma prejmete v 24 urah. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.
Blago pošiljamo prek podjetja DPD d.o.o.. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o.. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 €. Pri nakupu nad 50 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna DPD d.o.o.. Ta dodatni strošek vam DPD d.o.o. obračuna naknadno in ni zaveden na računu.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Če želite naročiti naše izdelke v Sloveniji, vendar jih želite dostaviti na območje zunaj ozemlja Republike Slovenije, prosimo, da nam pišete na elektronski naslov kozmetika@oblak.si.

Podjetje OBLAK GROUP d.o.o. krije stroške poštnine v primeru nakupa nad 50 € samo v Republiki Sloveniji. V pirmeru ponovnega pošiljanja istega paketa, spletna trgovina oblak-com.si, NE KRIJE stroškov dostave.

V primeru, da blago plačate vnaprej in vas ob dostavi pošiljke ni doma, vam DPD d.o.o. v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu, ali pa vas pokliče na vašo kontaktno številko. V primeru, da blaga ne želite prevzeti, si spletna trgovina oblak-com.si pridržuje pravico, da vam zaračuna manipulativne stroške v višini 20€.

REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru kakršnih koli reklamacij, kupec krije povratni strošek poštnine.

KOLIČINSKA REKLAMACIJA
V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti podjetje OBLAK GROUP d.o.o. na elektronski naslov kozmetika@oblak.si z točno obrazložitvijo razloga reklamacije oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

NAPAČNO BLAGO
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o napačni vsebini paketa obvestiti podjetje OBLAK GROUP d.o.o. na elektronski naslov kozmetika@oblak.si z obrazložitvijo. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina oblak-com.si kupca v najkrajšem možnem času pozove, da napačno blago vrne na naslov podjetja OBLAK GROUP d.o.o. Takoj po prejemu napačnega izdelka na naš naslov, bo podjetje OBLAK GROUP d.o.o. kupcu izdelek odposlalo oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti DPD d.o.o. in spletno trgovino oblak-com.si na elektronski naslov kozmetika@oblak.si z obrazložitivijo poškodbe. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina oblak-com.si kupca v najkrajšem možnem času pozove, da poškodovano blago vrne na naslov podjetja OBLAK GROUP d.o.o. Takoj po prejemu poškodovanega izdelka na naš naslov, bo podjetje OBLAK GROUP d.o.o. kupcu izdelek odposlalo oziroma vrnilo kupnino na dani TRR račun.

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE OZIROMA PRIKRITE NAPAKE

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova kozmetika@oblak.si ali po telefonu z dano obrazložitvijo, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.
Izdelek z napako skupaj z obrazložitvijo vrnite na naslov podjetja OBLAK GROUP d.o.o. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR. Podjetje OBLAK GROUP d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja,
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži.

INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

PODATKI O PODJETJU

OBLAK GROUP d.o.o.
Tržaška cesta 1a
1370 LOGATEC
Tel: 01 620 7 555
Mail: kozmetika@oblak.si
IBAN SI56 0510 0800 0029 965 (ABANKA d.d.)
Matična številka: 5320666
ID za DDV: 35330872

 

Pravilnik o zasebnosti

PRAVILNIK O ZASEBNOSTI 
Oblak group d.o.o.

 

1) O Pravilniku o zasebnosti

Namen Pravilnika o zasebnosti Oblak group d.o.o. (v nadaljevanju: “Pravilnik o zasebnosti”) je seznanitev uporabnikov storitev Oblak group d.o.o ter drugih oseb (v nadaljevanju poimenovani tudi: ”posamezniki”) z nameni in podlago obdelave osebnih podatkov s strani družbe Oblak group d.o.o., Letališka cesta 33, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: “Oblak group d.o.o”) ter pravicami posameznikov na tem področju.

Podjetje nudi posebno skrb varnosti vaših osebnih podatkov. Vsi posredovani osebni podatki so obravnavani zaupno in so uporabljeni le za namen, zaradi katerega so bili posredovani. Z vašimi osebnimi podatki upravljamo z največjo skrbnostjo, upoštevajoč veljavno zakonodajo in najvišje standarde njihove obravnave. Za varnost vaših osebnih podatkov med drugim skrbimo z ustreznimi organizacijskimi ukrepi, postopki dela in naprednimi tehnološkimi rešitvami ter zunanjimi strokovnjaki z namenom čim bolj učinkovite zaščite vaših osebnih podatkov. Pri tem uporabljamo ustrezno stopnjo zaščite in razumne fizične, elektronske in administrativne ukrepe, s katerimi zbrane podatke varujemo pred nenamernim ali nezakonskim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkritjem osebnih podatkov ali pred nepooblaščenim dostopom do osebnih podatkov, ki so bili preneseni, shranjeni ali drugače obdelani.

Hkrati ta Pravilnik o zasebnosti dodatno pojasnjuje soglasje, ki ste ga podali za obdelavo vaših osebnih podatkov.

V Pravilniku o zasebnosti so skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: “Splošna uredba o varstvu podatkov”), zajete naslednje informacije:

- kontaktne informacije podjetja, 
- namene, podlage in vrste obdelave različnih vrst osebnih podatkov posameznikov, 
- čas hrambe posameznih vrst osebnih podatkov, 
- pravice posameznikov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, 
- pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelavo osebnih podatkov,
- veljavnost Pravilnika o zasebnosti.

2) Osebni podatki, ki jih zbira podjetje

Če ste le obiskovalec spletne strani, o vas zbiramo podatke le z uporabo piškotkov. Če ste uporabnik storitev ali naročnik storitev, ki jih nudi podjetje, o vas zbiramo tudi druge osebne podatke, ki jih potrebujemo za izvajanje storitev, ki ste jih naročili oz. ki jih uporabljate. Ti osebni podatki so:
- ime in priimek
- kontaktni e-poštni naslov
- kontaktni telefon
- IP naslov 
- podatke za izdajo ponudbe glede na vaše povpraševanje (vaš naslov, davčna številka).
3) Upravljavec osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo v skladu s tem Pravilnikom o zasebnosti, je Oblak group d.o.o. Tržaška cesta 1 a, 1370 Logatec.

4) Kategorije posameznikov, katerih osebni podatki se obdelujejo

Ta Pravilnik o zasebnosti je namenjen vsem, ki ste naročili in/ali uporabljate naše storitve, ali oddali povpraševanje, kot tudi tistim, ki obiščete našo spletno stran.


5) Nameni obdelave in podlage za obdelavo podatkov

5.1. Obdelava na podlagi pogodbe:

V okviru izvrševanja pogodbenih pravic in izpolnjevanja pogodbenih obveznosti podjetja obdeluje vaše osebne podatke za naslednje namene: identifikacijo posameznika, pripravo ponudbe, sklenitev pogodbe, za zagotovitev naročenih storitev, obveščanje o morebitnih spremembah, dodatnih podrobnostih in navodilih za uporabo storitev, za reševanje morebitnih tehničnih težav, ugovorov ali reklamacij, obračunavanje storitev ter za druge namene, potrebne za izvajanje ali sklepanje pogodbenega razmerja med podjetjem in posameznikom.

Pri obračunavanju storitev, na podlagi davčnih predpisov, pridobimo in obdelujemo za pravilno izdajo računa še vaš naslov.

5.2. Obdelava na podlagi zakona:

Na podlagi zakonitega interesa uporabljamo vaše osebne podatke za odkrivanje in preprečevanje goljufive uporabe in zlorabe storitev, nadalje v okviru zagotavljanja stabilnega in varnega delovanja našega sistema in storitev, pa tudi za namene izvajanja ukrepov informacijske varnosti, izpolnjevanja zahtev v zvezi s kakovostjo storitev ter odkrivanje tehničnih okvar sistemov in storitev.

Na podlagi zakonitega interesa uporabljamo vaše osebne podatke tudi za namene morebitnih izvršb, sodne in izvensodne izterjave.

V skladu s Splošno uredbo lahko podjetje v primeru suma zlorab v primernem in sorazmernem obsegu obdeluje podatke o posameznikih za namen identifikacije in preprečevanja morebitnih prevar ali zlorab ter lahko, če je to primerno, te podatke posreduje tudi drugim ponudnikom tovrstnih storitev, poslovnim partnerjem, policiji, državnemu tožilstvu ali drugim pristojnim organom. Za namen preprečitve prihodnjih zlorab oziroma prevar se podatki o zgodovini ugotovljenih zlorab oziroma prevar v povezavi s posameznikom, kamor sodijo podatki o naročniškem razmerju ter na primer IP naslov, lahko hranijo še pet let po prenehanju poslovnega razmerja.

5.3. Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov:

Obdelava podatkov lahko temelji tudi na vašem soglasju, ki ste ga posredovali podjetju.

Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbah, ugodnostih in izboljšavah storitev, ki jih nudi podjetje. Namen takšnega obveščanja je, da se storitve čim bolj približajo vašim potrebam in željam in da jim s tem povečamo uporabno vrednost za vas. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki ste jih je v soglasju izbrali. Obveščanje lahko kadarkoli prekličete, in sicer na način kot ga opredeljuje Pravilnik o zasebnosti.

Svoje soglasje lahko kadarkoli umaknete oziroma spremenite na enak način, kot ste ga dali ali na drug način, kot ga opredeljuje Pravilnik o zasebnosti, pri čemer si podjetje pridržuje pravico do identifikacije stranke. Spremembo soglasja je med drugim mogoče urediti tudi preko elektronskega sporočila na naslov kozmetika@blak.si ali s pisno zahtevo posredovano na naslov sedeža podjetja.

Umik oziroma sprememba soglasja se nanaša le na podatke, ki se obdelujejo na podlagi vašega soglasja. Veljavno je vaše zadnje podano soglasje, ki smo ga prejeli. Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju posameznika s podjetjem.

Podatki, za katere je dana vaša privolitev, se v odsotnosti preklica obdelujejo do dve leti po prenehanju poslovnega razmerja s podjetjem.

6) Omejitve posredovanja osebnih podatkov

Po potrebi bomo za izvajanje določenih del, ki prispevajo k našim storitvam, pooblastili druga podjetja in posameznike. V takem primeru lahko podjetje posreduje osebne podatke tudi takšnim skrbno izbranim zunanjim obdelovalcem, ki bodo s podjetjem sklenili pogodbo o obdelavi osebnih podatkov oziroma vsebinsko enak dogovor ali drug zavezujoč dokument (v nadaljevanju: “Pogodba o obdelavi”). Zunanjim obdelovalcem bomo tovrstne podatke posredovali oziroma naredili dostopne samo v obsegu, ki ga zahteva določen namen. Teh podatkov zunanji obdelovalec ne sme uporabljati v nobene druge namene, pri čemer izpolnjuje najmanj vse standarde obdelave osebnih podatkov, ki jih predvideva veljavna zakonodaja. Zunanji obdelovalci so podjetju pogodbeno zavezani k spoštovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Podjetja na podlagi obrazložene zahteve posreduje osebne podatke tudi pristojnim državnim organom, ki imajo za to zakonsko podlago. Podjetja d.o.o. se bo npr. odzvala na zahteve sodišč, organov pregona in drugih državnih organov, ki lahko vključujejo tudi državne organe druge države članice EU.


7) Obdobje hrambe osebnih podatkov

Obdobje hrambe podatkov je določeno glede na kategorijo posameznih podatkov. Podatke hranimo največ toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani ali nadalje obdelani oziroma do poteka zastaralnih rokov za izpolnitev obveznosti ali zakonsko predpisanega roka hrambe.

Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.

Drugi podatki, ki smo jih pridobili na podlagi vašega soglasja, hranimo za čas trajanja poslovnega razmerja in še 2 leti po prenehanju, razen v kolikor zakon določa daljši rok hrambe. V kolikor posameznik, ki je dal soglasje za obdelavo osebnih podatkov, ni vstopil v poslovno razmerje z nami, njegovo soglasje velja 2 leti od njegove podaje oziroma do njegovega preklica.

Po poteku obdobja hrambe se podatki zbrišejo, uničijo, blokirajo ali anonimizirajo, če zakon za posamezno vrsto podatkov ne določa drugače.

8) Pravice Posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Uresničevanje vaših pravic v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov vam zagotavljamo brez nepotrebnega odlašanja. O vaši zahtevi bomo odločili v enem mesecu po prejemu vaše zahteve. V primeru kompleksnosti in večjega števila zahtev lahko rok podaljšamo za največ dva dodatna meseca. Če podaljšamo rok, vas o vsakem takem podaljšanju obvestimo v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.

Zahteve v zvezi z uresničevanjem vaših pravic sprejemamo na elektronski naslov kozmetika@oblak.si ali po pošti na naslov Oblak group d.o.o. Tržaška cesta 1 a, 1370 Logatec.

Kadar zahtevo predložite z elektronskimi sredstvi, vam informacije, kadar je mogoče, zagotovimo z elektronskimi sredstvi, razen če ne zahtevate drugače.

Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko zahtevamo zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:

- zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
- zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

Omogočamo vam naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov:

(i) pravico do dostopa do podatkov
(ii) pravico do popravka
(iii) pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«)
(iv) pravico do omejitve obdelave
(v) pravico do prenosljivosti podatkov
(vi) pravico do ugovora


(i) pravica do dostopa do podatkov

Vedno imate pravico do seznanitve, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki in če se, dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:

- namene obdelave,
- vrste osebnih podatkov, ki se obdelujejo,
- uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, 
- predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,
- obstoja pravice, da se lahko od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi,
- pravice do vložitve pritožbe pri nadzornem organu,
- kadar osebni podatki niso zbrani od vas, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom.

(ii) pravica do popravka

Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi vami ter ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

(iii) pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)

Pravico imate doseči, da brez nepotrebnega odlašanja vaše osebne podatke izbrišemo, kadar velja eden od naslednjih razlogov:

- kadar osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani, 
- kadar prekličete privolitev, na podlagi katere poteka obdelava, pa za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga, 
- kadar ugovarjate obdelavi podatkov, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi, 
- kadar so bili osebni podatki obdelani nezakonito,
- kadar je osebne podatke treba izbrisati za izpolnitev pravne obveznosti v skladu s pravom EU ali slovenskim pravnim redom.

(iv) pravica do omejitve obdelave

Pravico imate doseči, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov, kadar velja eden od naslednjih primerov:
- kadar oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,
- je obdelava nezakonita, vi pa nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,
- vaših osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, temveč jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov,
- če ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, ki temelji na zakonitih interesih podjetja, dokler se ne preveri, ali naši zakoniti razlogi prevladajo nad vašimi razlogi.

Kadar je bila obdelava vaših osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le z vašo privolitvijo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe.

Pred preklicem omejitve obdelave vaših osebnih podatkov smo vas o tem dolžni obvestiti.

(v) pravica do prenosljivosti podatkov

Pravico imate, da prejmete vaše osebne podatke, ki ste nam jih posredovali, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas podjetje pri tem ovirala, kadar obdelava temelji na vaši privolitvi in se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi. Na vašo zahtevo, kadar je to tehnično izvedljivo, se lahko osebni podatki neposredno prenesejo k drugemu upravljavcu.

(vi) pravica do ugovora

Kadar vaše podatke obdelujemo na podlagi zakonitega interesa za namene trženja, lahko taki obdelavi kadar koli ugovarjate.

Vaše osebne podatke prenehamo obdelovati, razen če dokažemo nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

9) Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov

Morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem vaših osebnih podatkov, lahko pošlje na elektronski naslov kozmetika@oblak.si ali po pošti na naslov Oblak group d.o.o. Tržaška cesta 1 a, 1370 Logatec.

V primeru, da o vaši zahtevi ne odločimo v zakonskem roku ali vašo zahtevo zavrnemo imate možnost vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu.

Prav tako imate pravico, da vložite pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.

Če ste uveljavljali pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi menite, da osebni podatki, ki ste jih prejeli, niso osebni podatki, ki ste jih zahtevali, ali da niste prejeli vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vložite obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. O vaši pritožbi moramo odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.


10) Končne določbe

Za vse, kar ni urejeno s tem Pravilnikom o zasebnosti, se uporablja veljavna zakonodaja.

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe tega Pravilnika o zasebnosti. O spremembi vas bomo seznanili z objavo na uradni spletni strani Oblak group d.o.o. 30 dni pred pričetkom veljavnosti le-tega.

V primeru vprašanj o Pravilniku o zasebnosti ali o podatkih, ki jih o vas hranimo, nam pišite na e-poštni naslov kozmetika@oblak.si.

11) Veljavnost Pravilnika o zasebnosti

Ta Pravilnik o zasebnosti je objavljen na spletni strani Oblak group d.o.o. in začne veljati 25.5.2018.

Oblak group d.o.o.

 
 
 

Kontakt

Kozmetika OBLAK GROUP d.o.o.
Tržaška cesta 1A
1370 Logatec

Telefon: 01 620 7 555
E-mail: kozmetika@oblak.si

 
 
 

NOVIČKE

 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.